Ridicari masini sectorul 2,3,6

Scris de Andrei Ruse la data de January 14th, 2009 (adica 1 an in urma) 70 Comments »

Vad ca a patit destul de multa lume ce am patit si eu, si anume ridicarea masinii. Nu de alta, dar am observat multe cautari de genul “Ridicari masini in sectorul 6“. Pentru cei fara rabdare, mai postez odata detaliile:

  • Sectorul 2 – Localitatea Afumati , str. Fabricii nr. 2, judetul Ilfov , telefon 0213104490, 0212405191 , 0212401570.
  • Sectorul 3 – Sos. Dudesti-Pantelimon nr. 2-46, sector 3, telefon 0219543, 0219640, 0761118976. (eu la al 2-lea am reusit sa dau de cineva)
    Locatia respectiva vine la vreo 100 de metri de statia de metrou REPUBLICA
  • Sectorul 6 - str. Manastirea Varatec , nr. 16-18, sector 6, telefon 0219546 .

Good luck, si aveti grija ca va luati 3 puncte de amenda! Daca e vreo problema, trimiteti pe altcineva cu puncte mai putine sa ridice masina!

70 Responses to “Ridicari masini sectorul 2,3,6”

    Comentariul cu nr. 1 scris de CARBUNESCU
    Publicat la data de 14-01-2009 la ora 23:27:52

    MANASTIREA VARATEC 14/16

    Comentariul cu nr. 1 scris de Kappacelu`
    Publicat la data de 14-01-2009 la ora 23:42:24

    @Carbunescu: asa o fi. eu iti zic ce am citit pe site-ul politiei romane. Mai mint si aia din cand in cand:P

    Comentariul cu nr. 1 scris de marius
    Publicat la data de 17-01-2009 la ora 20:59:51

    mi sa ridicat si mie masina si am auzit de la un prieten ca sa am grija ca daca o gasesc lovita ati dau cu sutul in fund asa ca am infilmat ce se antanpla acolo am gasit masina lovita si am ramas uimit cum nene politzai se face ca ploua ei cica mi-au facut poze unde e lovita si sa astept ca se rezolva binenteles ca au sters pozele si am de asteptat o sa dau pe youtube

    Comentariul cu nr. 1 scris de Kappacelu`
    Publicat la data de 18-01-2009 la ora 00:18:13

    @marius: invata si tu sa scrii,inainte sa ai masina;)

    Comentariul cu nr. 1 scris de ALex
    Publicat la data de 29-01-2009 la ora 16:00:13

    @marius: cred ca am o vaga idee de ce ti-au ridicat masina. cum scrii spune multe despre cum te porti :)

    Comentariul cu nr. 1 scris de stan patitu'
    Publicat la data de 29-01-2009 la ora 22:51:11

    Tocmai ce venii de la Afumati. Acolo le duc pe cele din sect. 2. Mama lor de jegosi, sa.mi golesc bashica udului pe bomboanele de pe coliva mamelor lor… Am auzit ca de Afumati schiopul de Prigoana se ocupa, sa jecmaneasca oamenii pe praful asta…
    530 ron+ 120 amenda+ puncte. Frumos.
    Unde mama lor sa parchez, sus pe bloc??? Traim in Romania

    Comentariul cu nr. 1 scris de Kappacelu`
    Publicat la data de 30-01-2009 la ora 01:39:45

    @ALex: te rog,fara apropouri sau jigniri:)
    @stan patitu: eu stiu ca in sect 3 e prigoana (ROSAL). In restul habar nu am.

    Comentariul cu nr. 1 scris de Anny
    Publicat la data de 30-01-2009 la ora 23:50:57

    Puteti sa-mi ziceti si mie mai exact in ce zona e strada aia? manastirea varatec… si cat e taxa pe zi?

    Comentariul cu nr. 1 scris de Manuel Avramescu
    Publicat la data de 30-01-2009 la ora 23:50:59

    Lucrurile se imput si mai tare…

    Ieri a trecut prin consiliul local hotararea privitoare la ridicarea de masini si un viitor contract.

    Ghiciti cine va castiga licitatia?

    Nu vreau sa mai comentez aici, am postat deja opinia mea si textul hotararii + regulament + caiet de sarcini pe:
    http://atitudini.wordpress.com/2009/01/30/ridicarea-masinilor-in-sectorul-6-contract-cu-dedicatie/

    Poate ajuta…

    Comentariul cu nr. 1 scris de Kappacelu`
    Publicat la data de 31-01-2009 la ora 00:11:48

    @Manuel Avramescu: de parca ar fi prima oara cand se intampla asa ceva
    @Anny: sincer eu stau in sectorul 3. Cel mai bine suna la numarul 0219546 (ptr sectorul 6), si intreaba tarife, tot. Eu asa am aflat

    Comentariul cu nr. 1 scris de si eu am patit-o
    Publicat la data de 09-02-2009 la ora 12:30:02

    S-a gandit cineva sa ii dea in judecata??

    Comentariul cu nr. 1 scris de Kappacelu`
    Publicat la data de 09-02-2009 la ora 12:50:03

    @si eu am patit-o: sa ii acuze pentru ce? Din cate am vazut, tipii cu ridicatul merg cu masina de politie langa ei. Si sunt angajati de primarie sa faca treaba asta

    Comentariul cu nr. 1 scris de victor1212
    Publicat la data de 10-02-2009 la ora 23:00:53

    Asta cu parcarea in bucuresti devine o mare problema pentru noi toti.Unde sa parcam daca nu exista locuri de parcare in orasul asta???Singura solutie ar fi sa ne strangem toti soferi din acest oras infect si sa protestam intr-un fel in fata acestui abuz.Si mie mi-au ridicat masina si mi-au si zgariat-o plus sunt am insigna in geam ca sunt medic si am parcat acolo pentru ca eram la o urgenta dar se pare ca pentru domni astia viata unui om e mult mai putin importanta decat niste bani pentru burtile lor mari.TREBUIE FACUT CEVA.

    Comentariul cu nr. 1 scris de Kappacelu`
    Publicat la data de 10-02-2009 la ora 23:59:37

    @victor1212: ptr zgariat, sunt sigur ca ii poti face sa ti-o plateasca (reclamatie, proces,etc). Pe mine m-au intrebat daca e totul ok cu masina.
    Dar cu faza cu ridicatul, nu prea vad ce sa se faca. Poate parcari acoperite supraterane, dar costa enorm, trebuie spatiu mult, etc.

    Comentariul cu nr. 1 scris de costi
    Publicat la data de 26-02-2009 la ora 18:37:58

    taxa variaza intre sumele de 500 si 600 de ron

    Comentariul cu nr. 1 scris de Kappacelu`
    Publicat la data de 26-02-2009 la ora 19:38:49

    @costi: te referi doar la taxa de parcare, nu si la amenda. Right?

    Comentariul cu nr. 1 scris de sorineatza
    Publicat la data de 11-03-2009 la ora 14:44:26

    intrebarea mea e ce nr. de telefon sa formez pt.a reclama o masina ca sa fie ridicata? adica eu pun problema invers.vine un bizon si-si parcheaza masina fix in mijlocul drumului de nu mai poti sa treci pe strada respectiva. ce telefon au cei d ela ridicari?

    Comentariul cu nr. 1 scris de Kappacelu`
    Publicat la data de 11-03-2009 la ora 14:48:47

    @sorineatza: presupun ca acelasi. Daca suni la nr de mai sus,reclami, si nu vor sa o ridice, atunci suni la magazinul de ciocane si surubelnite, si il convingi pe propietar sa nu o mai parcheze acolo in veci:)

    Comentariul cu nr. 1 scris de sorineatza
    Publicat la data de 11-03-2009 la ora 15:02:35

    mda, am sunat la politie si mi-au zis ca telefonul de la ridicari masini, cica ar fi 9671.
    cat despre ciocane si surubelnite, slabe sanse, masina sta intepenita acolo de cateva zile, aproape o saptamana. nu e, sa zici ca pleaca dimineata si o parcheaza in acelasi loc seara.

    Comentariul cu nr. 1 scris de geo
    Publicat la data de 16-03-2009 la ora 22:04:17

    mi-au saltat-o si mie azi de pe vergului.m-am ginit repede ca mai saltasera vreo 20.i-am sunat pe boii aia si mi-au zis sa ma prezint cu 530 de lei la afumati.asta e…platim taxe si impozite si tot noi luam si amenzi…eram tampit sa parchez acolo daca aveam loc de parcare?nu stiu de ce mai postez aici..asa aiurea…

    Comentariul cu nr. 1 scris de Kappacelu`
    Publicat la data de 16-03-2009 la ora 23:55:17

    @sorineatza: pai tocmai, totul e progresiv. O zi o surubelnita, o zi un ciocan. Dupa mai multe zile, surpriza e majora
    @geo: bine ca ai avut bani, eu a trebuit sa ma imprumut, nu aveam nimic la mine.

    Comentariul cu nr. 1 scris de Liviu
    Publicat la data de 26-03-2009 la ora 12:57:07

    Frate esti cel mai tare! am cautat pe net juma de ora un numar de telefon pt sectorul 6, ridicari masini si nu am gasit pana am dat de blogul tau.
    Esti o mina de aur.

    Comentariul cu nr. 1 scris de Kappacelu`
    Publicat la data de 26-03-2009 la ora 12:59:59

    @Liviu: ma bucur ca te-am ajutat:)

    Comentariul cu nr. 1 scris de nervoptik
    Publicat la data de 23-04-2009 la ora 14:22:27

    Cam tarziu … dar azi am patit-o si eu. In fata spitalului Militari. Am lasat-o pe avarii, jumate pe trotuar, jumate in strada … si mi-au halit-o :(
    Numarul exact de acolo este 0372753.005 si 0372753.006.
    E aiurea … chiar cred ca sunt mari taxele astea. Am de platit 500 sau 600, plus ca ma duc cu taxiul, ca nu exista alt mijloc de transport. Daca o mai las o zi, se mai adauga 200 de lei … ca in banii astia mi-o spala, imi pune benzina si imi echilibreaza rotile :( Nu putem face nimic, pentru a micsora aceasta taxa ? Unii sunt chiar bizoni nesimtiti si o lasa pe prima banda, dar eu chiar aveam mama operata la spital … a fost o chestie de fix 15 minute … :( Ar trebui taxat altfel indiferenta si indolenta soferilor, ca de locuri de parcare nu se poate discuta.

    Comentariul cu nr. 1 scris de sabina necula
    Publicat la data de 09-07-2009 la ora 19:55:50

    Mi-au ridicat si mie masina in sectorul 2, de vis a vis de spitalul Malaxa. M-a costat cu totul 700 ron, noroc ca am un card de credit…
    Ceea ce vroiam sa va spun este altceva: banii astia se duc pe stimulentele celor de la impozite si taxe sector 2 – inca de doua sau chiar trei slarii pentru acesti angajati care doar ca nu te scuipa la ghiseu.

    Comentariul cu nr. 1 scris de anghel
    Publicat la data de 20-08-2009 la ora 14:07:29

    niste jegosi.. nici macar nu raspund la telefon

    Comentariul cu nr. 1 scris de Tudor Mateescu
    Publicat la data de 25-08-2009 la ora 17:25:20

    multumesc!! postu tau a fost de mare ajutor.

    Comentariul cu nr. 1 scris de EU
    Publicat la data de 03-09-2009 la ora 11:57:37

    mersi pentru post .. util nr .. . au ascuns numarul de telefon .. ca sa nu il gasesti si sa mai platesti eventual o zii sau 2 .. adica 200 – 400 RON in plus … si nici nu aveau dreptul sa o ridice .. nu era NICI UN SEMN si se parcheaza masini in locul de unde mi-a fost ridicata de cel putin 10 ani .. deci ROSAL e un JEG de institutie .. la fel ca si munca pe care o culeg .. :) ) deci .. NU VA DUCETI LA VOT .. VOR CONTINUA SA ISI BATA JOC DE NOI CA DE FIECARE DATA .. BAFTA LA TOTI !!!

    Comentariul cu nr. 1 scris de Andrei Ruse
    Publicat la data de 05-09-2009 la ora 00:21:51

    @EU
    Eu zic opusul, duceti-va cu totii la vot, si votatii pe unii care nu vor ridica masini. Cu cat se lasa mai multi convinsi de propunerea mea, posibilitatea sa fie bine creste. Cu cat se lasa convinsi de propunerea ta (sa nu mearga), se duce naibii tara asta….:P

    Comentariul cu nr. 1 scris de mihai
    Publicat la data de 07-10-2009 la ora 18:50:57

    Mie mi se pare FOARTE CORECT SI NORMAL sa se ridice masinile NESIMTITILOR care parcheaza ca la mamica lor pe mosie…adica unde vrea muschiu’ lor…blocand treceri de pietoni,statii RATB, colturi de strazi(nu mai ai vizibilitate) uneori chiar si alei laturalnice…pe de alta parte, desigur, primaria ar trebui sa faca locuri de parcare…in unele sectoare deja au facut multe iar pana la urma vor face peste tot.Undeva trebuie sa existe un inceput pentru civilizarea celor 23 de milioane de neamuri proaste care isi spun “romani” Va fi foarte greu dar ma bucur ca s-a inceput…chiar daca la inceput sunt niste afaceri obscure , la “ciordeala” pana la urma o sa se intre intr-o oarecare “normalitate”…Daca ar fi dupa mine as da amenzi usturatoare pentru toate nesimtirile romanilor(flegmat pe jos,scuipat coji de seminte,aruncat chistoace de tigara,aruncarea hartiilor,resturilor, traversarea aiurea etc nu de alta dar s-ar crea si locuri de munca, s-ar mari si bugetele publice si s-ar civiliza si neamul asta de tigani imputiti care suntem…Astept injuraturile voastre trogloditilor:)

    Comentariul cu nr. 1 scris de Andrei Ruse
    Publicat la data de 08-10-2009 la ora 22:49:58

    @mihai
    Trogloditilor? Nu generaliza. Nu de alta, dar eu in mare sunt de acord cu ce zici tu:P

    Comentariul cu nr. 1 scris de Atitudini
    Publicat la data de 20-10-2009 la ora 07:36:23

    Într-un glorios final, primarul care este în sectorul 6, Poteraş, a acceptat să modifice actul normativ în baza căruia se ridică maşinile în sectorul 6.

    Am mai scris despre asta ( http://atitudini.wordpress.com/2009/01/30/ridicar... )

    Acum se pot face amendamente!!! Am pus toate textele pe blog. Astept propuneri pentru a fi sustinute in sedinta de consiliu:

    http://atitudini.wordpress.com/2009/10/20/ridicar...

    Comentariul cu nr. 1 scris de Atitudini
    Publicat la data de 30-10-2009 la ora 11:07:10

    Update: In sedinta de ieri, primarul a retras proiectul de pe ordinea de zi… no comment!

    Comentariul cu nr. 1 scris de luchi
    Publicat la data de 18-11-2009 la ora 11:43:50

    ok,mi-au ridicat masina,un jaf.Ma gandesc sa o las acolo la ei sa o stapaneasca sanatosi,daca o vand nu castig mai mult de 1000lei,daca o las la ei raman cu bani in buzunar.Oare ce se intampla daca nu merg sa o scot?

    Comentariul cu nr. 1 scris de luchi
    Publicat la data de 18-11-2009 la ora 11:47:39

    @mihai hei,ai uitat sa-i amendezi pe cei ce se saruta pe strada,pe cei ce merg imbratisati,sau pe cei ce isi fac declaratii de dragoste………….

    Comentariul cu nr. 1 scris de Andrei Ruse
    Publicat la data de 18-11-2009 la ora 19:59:29

    @luchi
    Din cate stiu, daca o lasi 30 de zile, o vor declara “nerevendicata”, si au dreptul sa o vanda. Nu sunt sigur,totusi

    Comentariul cu nr. 1 scris de luchi
    Publicat la data de 18-11-2009 la ora 21:33:07

    @Andrei Ruse multumesc frumos,am mers si am dat bani……mai ma tarasc cu ea pana in femartie si apoi vad eu cum scap de ea.

    Comentariul cu nr. 1 scris de CITIZEN in BUCHAREST MESS
    Publicat la data de 20-11-2009 la ora 13:09:13

    RIDICAREA MASINII ESTE UN ABUZ! Cu atat mai mult cu cat nu exista PARCARI! Cel putin, in centru , oricine are treaba e pasibil sa i se ridice masina. Eu daca ma duc acum acasa – de exemplu – nu am unde parca pe o raza de 1 – 2 Km.
    PRIMARIILE sunt populate de niste imbecili care alearga dup bani ptr. campanii electorale si alte rahaturi. Firmele astea de golani cre se ocupa cu ridicare / transport / depozitare isi umplu buzunarele pe spatele bietilor oameni – contribuabili la bugetul de stat. In cardasie cu primarii de 2 bani pe care ii avem.
    OBSERVATIE! – Am observat ca atunci cand ridica masinile, nu e nicio brigada de politie rutiera cu ei. O fac aleatoriu, de capul lor, dupa semnele puse de politie ( oricum fara cap implantate si astea!! si daca se mai si lucreaza la strazi cu acordul primariilor, evident… soferii sunt victime perfecte). Pentru soferi nu se rezolva oricum NIMIC si nimeni nu face nimic in acest sens.
    Asa ca aveti grija! Parerea mea e ca acest jaf nu se poate rezolva amiabil.
    Ar trebui luati un pic la cocosat PRIMARII si acesti indivizi PARTICULARI care ridica masini abuziv si impotriva legii!!! Din pacate administratia e scapata de sub controlul cetatenilor COMPLET! Ceea ce duce la aceste abuzuri. Orice initiativa de reglementare dureaza enorm ptr. ca trebuie schimbate legi. Rezolvarea cea mai rapida e cu pumnul si cu bata. Si ar mai trebui paralizata toata circulatia in Bucurestiul asta imputit pana cand soferii forteaza autoritatile sa lucreze in folosul comunitatii si anume: 1.Infiintarea de PARCARI! 2. Semnalizarea corecta si legala a lucrarilor la carosabil si a CIRCULATIEI RUTIERE corespunzator , corect si cu cap!!
    In fine… probabil ca nici bataia si nici paralizarea circulatiei nu sunt solutii civilizate si nu le recomand. Atunci??? Solutia este : luati-va AVOCATI!!! cereti sa vi se arate filmarile de la ridicare. Cereti daune, daca masinile sunt bruscate,lovite, zgariate etc!!!
    Cu legea im mana le luati banii inapoi acestor “barely legal individuals!”
    SUCCES!

    Comentariul cu nr. 1 scris de Acoustiq
    Publicat la data de 26-11-2009 la ora 13:11:14

    Multumesc pentru informatii. Azi mi-au ridicat masina [abuziv, ca era parcata ok] din sectorul 3 si m-au ajutat mult numerele de telefon.

    Pt cei interesati, in sectorul 3, numarul direct la ridicari este 0761 11 89 76 [ca sa nu mai stati cu prins liniile prin dispecerat].

    Comentariul cu nr. 1 scris de ridikarii
    Publicat la data de 31-12-2009 la ora 13:38:27

    bai bulangiilor…Eu sunt operatoru de la calculator, ala cu care vorbiti la ghiseu si care ar trebui sa raspunda si la telefon…cate mainii credeti ca am…pe un salariu de nimic pe care nu mi l-a dat de 2 luni…Ma duc la dracu in praznic in Afumati sa ma injure toata lumea degeaba…nu avem mah noi nici o vina!!NE DUCEM LA MUNCA CA TOT OMU…..Nu sunt locuri de parcare cert, dar aveti si voi grija sa nu ajungeti pe acolo…

    Comentariul cu nr. 1 scris de ade
    Publicat la data de 29-01-2010 la ora 14:47:09

    pe ce baza dintr un lant de masini parcate se ridica doar una?niste imbecili sa dea dzeu sa cheltuie pe lumanari banii luati pe amenzi.

    Comentariul cu nr. 1 scris de Institutii de rahat
    Publicat la data de 04-02-2010 la ora 16:31:13

    Mi se pare absolut strigator la cer! Acum catea luni, mai exact iunie 2009, m-am mutat cu prietenul meu intr-un nou apartament cu chirie. Aveam 2 masini. Una cumparata atunci, si una putin mai veche ( amblele erau vechi oricum). Cand ne-am mutat, dat fiind faptul ca nu ne-am mutat f departe d elocul respectiv, am lasat masina pe str dristorului, cu gandul ca o s-o luam de-acolo m tarziu. Masina era parcata pe trotuar, nu era paracare interzisa. S-au gandit cei d ela primarie sa instaleze stalpi din-aceia micuti, pentru a nu mai intra masinile pe trotuar. Foarte frumos. Si ce-au facut domnii cu masina? cica au mutat-o. du-te si caut-o. unde? unde am vazut cu ochii. sun la ei, nu au masina mea acolo. Pai si-atunci? masina mea unde e? imi zice o domana de la ei la telefon, ca in’afara de ei si de hoti nu mai are cine s aridice masinile. Sune-ti si voi!trebuie facut ceva, si tare mie ca o sa si-o ia astia o data. Un proces costa scump. Dar daca voi sti ca pot castiga procesul, clar voi inainta.

    Comentariul cu nr. 1 scris de Atitudini
    Publicat la data de 11-02-2010 la ora 17:55:38

    Vedeti ca intre timp s-a modificat regulamentul.

    Postare chiar din timpul lucrarilor aici:
    http://atitudini.wordpress.com/2010/01/28/ridicarea-masinilor-in-sectorul-6-discutiile-din-consiliul-local-minut-cu-minut/

    Comentariul cu nr. 1 scris de xela
    Publicat la data de 15-03-2010 la ora 23:11:48

    Si mie mi-au ridicat masina in mod abuziv din sectorul 6. Maine ma duc sa fac contestatie, daca caraie ceva jur ca ii dau in judecata, sunt foarte pornit pe jegosii astia infecti. M-am saturat de mentalitatea asta romaneasca, platesc sa scap, pe asta se si bazeaza cand fac mizeriile astea.

    Comentariul cu nr. 1 scris de Atitudini
    Publicat la data de 17-03-2010 la ora 00:58:35

    @xela
    Daca poti reveni cu detalii… S-au promis niste lucruri atunci cand s-a modificat regulamentul. Si abia astept motive sa revin pe tema asta.Si e valabil pentru toti cei carora li se ridica abuziv masinile in sectorul 6.Dati de veste si ma ocup!

    Comentariul cu nr. 1 scris de lucian
    Publicat la data de 13-04-2010 la ora 23:20:10

    ce sa zic
    ma feresc cit pot sa nu parchez aiurea
    ca hotii astia abia asteapta sa-ti fure legal masina
    legal?oare?
    dar cei multi dar la care nu au tupeu sa salte ?
    dar cei multi la care ridicarea masinii e o povara?
    oricum ar fi
    sa-ti fure masina e furt clar
    e proprietatea mea si nu are nimeni dreptul sa mi-o ia
    platesc si asa multe taxe si impozite fara sa beneficiez de nimic
    au incercat sa-mi salte mai nou masina ca cica nu e la distanta regulamentara de trecerea de pietoni cred ca lipsea 1 sau 2 metri dar cu ruleta nu i-am vazut
    si nesimtita si analfabeta aia de militianca comunitara care parerea mea e ca sint pleava societatii a zis ca ii e sila sa vb cu mine
    jegosii dreaq si analfabeti care cica tre sa aibe grija de noi
    data viitoare cred ca voi cumpara o rabla si pun o bomba in ea
    poate asa le da de gindit
    ca la asta te aduce in stare

    Comentariul cu nr. 1 scris de lucian
    Publicat la data de 13-04-2010 la ora 23:28:16

    am fost operat de cancer
    ma duceam la consult si nu puteam merge fara masina
    era si aproape de craciun mi-a ridicat masina de linga spitalul militar unde trebuia sa merg la oncolog
    inca aveam ate
    mi-au luat 500 lei
    politistul nu mi-a dat amenda ca i-am aratat foaia de la spital si operatia dar ,,saracii,, aia nu au ratat ocazia
    drept pedeapsa ma rog zilnic ca de la primar la cel mai neajutorat om de la firma de furat masini sa aiba ce am si eu
    apoi sa ramina si fara bani
    si de sarbatori sa vada si ei cum e sa vada ce valoare mai au banii colectati sau raul facut altora
    de spus ca nu am incurcat niciodata circulatia

    Comentariul cu nr. 1 scris de lucian
    Publicat la data de 13-04-2010 la ora 23:36:03

    mai sus vad comentariul lui ridikarii
    ca un raspuns iti spun ca tu te hranesti cu banii nostri precum o lipitoare
    si hotii merg la munca
    si astia care vind facturi si politia le da tigari
    mai retras
    dar ii vad de la balcon
    tot o munca e si asta
    fac frauda si tiganii aia cu facturi dar si politistii
    si tu te plingi ca esti un biet functionar?
    in locul tau ma impuscam
    faci parte ca si politistii comunitari din pleava societatii
    du-te si munceste ceva pt tara asta ,fa ceva util ca deasta merge tara ca racul ca sint cei ca tine

    Comentariul cu nr. 1 scris de ridikarii
    Publicat la data de 18-04-2010 la ora 18:55:52

    domnul lucian nu vedeti ce scrie acolo …? sunt angajat frate u crezi ca eu vreau sa iti ridice masina tie am un salariu de …..deci sincer ai gresit cu tot ce ai spus…da-mi u loc de munca in alta parte ca si azi plec …sa vedem daca u cu salariu pe care il iau eu acolo pe luna adica echivalentu la o masina si jumate ridicata te descurci….pa…

    Comentariul cu nr. 1 scris de Lori
    Publicat la data de 05-05-2010 la ora 14:15:30

    Am o dilema….

    Nu ar trebui facuta o diferenta intre o masina parcata neregulamentar care nu impiedica pe nimeni pentru care “organul” ar trebui sa-mi aplice amenda corespunzatoare si o masina parcata neregulamentar dar care blocheaza accesul pietonilor, intrarea spre o institutie, o intersectie….. o ceva… caz in care masinile ar trebui ridicate….
    Si mie mi-au ridicat masina de pe Dorobanti din fata de la farmacia Donna unde era parcata in spic (asa se parcheaza acolo astfel incat sa aiba loc toata lumea). Nu impiedica pe nimeni, pietonii aveau loc de trecere (niciodata nu-mi parchez masina incat pietonii sa trebuiasca sa-mi stearga masina ca sa treaca pt ca nici mie la randul meu nu-mi place sa sterg masinile altor cand merg pe trotuar)….Nu am avut timpul necesar sa alerg prin instante….dar daca se mai intampla am sa-mi fac timp….
    Mai mult cand am fost sa o recuperez trebuia sa SA CER VOIE SA INTRU IN PROPRIETATEA MEA!!!!!
    Poate chiar ar trebui sa facem ceva impotriva acestor hoti care actioneaza cu sprijinul total la alesilor nostrii plus al politiei…

    Comentariul cu nr. 1 scris de paul
    Publicat la data de 05-05-2010 la ora 14:51:13

    eu sunt din braila si am avut treaba in sectorul 3 (pe la statuia lui salajan.bineinteles ca nu erau locuri de parcare si am tras si eu unde erau parcate si alte masini.(Nu era nici un semn de parcare interzisa.au venit si au luat-o exect p a mea(nu stiu daca aleatoriu sau pt ca era cu numere de braila)M am dus sa o ridic (de nervi ce aveam am vrut sa ies prin poarta dar m am gandit ca stric masina mai tare decat costa sa o ridic)Am dat 550 de lei+ce amenda mi or trimite>bag pl in ei de jepcari>>>>sper sa moara toti in accidente de masini….Eu chiar nu incurcam traficul acolo…..pisam as pa eide nesimtiti

    Comentariul cu nr. 1 scris de vizitatordepemarte
    Publicat la data de 05-05-2010 la ora 16:57:10

    sa-i dam in judecata cititi mai jos :

    –link sters–

    Comentariul cu nr. 1 scris de Andrei Ruse
    Publicat la data de 06-05-2010 la ora 22:32:26

    @vizitatordepemarte: am sters blogul. Daca vrei reclama, te invit sa scapi de nesimtire, si sa o ceri frumos, pe mail. Nu sa ti-o faci singur

    Comentariul cu nr. 1 scris de Andrei Ruse
    Publicat la data de 06-05-2010 la ora 22:33:27

    @paul: Mie mi s-a intamplat, tot in sectorul 3, cand aveam numere de Constanta. Si eu am aceeiasi banuiala, ca da, te-au luat ptr ca erai din alt oras

    Comentariul cu nr. 1 scris de lucian
    Publicat la data de 06-05-2010 la ora 22:39:03

    stiti de ce nu mi-am cumparat eu arme?
    pentru ca ma costau mult gloantele pt toti hotii din tara asta
    de cite ori vad o masina de ridicari ma gindesc la asta

    Comentariul cu nr. 1 scris de lucian
    Publicat la data de 06-05-2010 la ora 22:42:23

    vis-a-vis de comentariul lui lori
    sint de acord cu tine insa din cite am vazut schema sta astfel
    masinile care nu incurca se pot ridica fara un efort suplimentar
    vine o leaga si gata te asteapta cu banii
    cele care incurca in schimb sint greu de ridicat ca-i bate lumea ca incurca circulatia,munca multa ,stres,etc
    si de ce? daca poate sa le ia pe alea care sint mai usor de furat?
    nu se streseaza baietii

    Comentariul cu nr. 1 scris de lucian
    Publicat la data de 06-05-2010 la ora 22:57:20

    si in afara de ridicari vad zilnic nereguli care parca sint facute numai impotriva omului de rind
    oare primarii chiar nu se gindesc ca cei multi ii aleg si nu cei foarte putini?
    au pus in tot BUCURESTIUL prostii dealea de a nu trece peste banda,asta dupa ce inainte au marcat cu vopsea linie continua sau discontinua,in loc sa securizeze trecerile de pietoni
    dar nu-i intereseaza pe domnii primari pietonii
    mai bine sa-si ia spaga grasa de la VESTA
    ca doar e criza si tre sa-si plateasca si ei intretinerea la vilele lor

    Comentariul cu nr. 1 scris de eu
    Publicat la data de 11-05-2010 la ora 20:23:08

    Ia interesati-va si voi, si veti afla ca firmele de tractari au contracte cu primariile de sector, si ridica masini in baza unei hotariri a consiliului local de sector. Deci daca acele firme ridica masini de pe bulevardele mari este ilegal, deoarece nu sunt in administratia primariilor de sector, ci a consiliului general, prin administratia strazilor. Ori pana acum, din cate stiu eu, consiliul general nu a dat nici o hotarare prin care sa se ridice masini. Deci dati in judecata firmele de ridicari, si aveti sanse sa va luati banii inapoi.

    Comentariul cu nr. 1 scris de eu
    Publicat la data de 11-05-2010 la ora 20:29:05

    Iar daca masina nu incurca traficul, trebuie blocata roata, nu ridicata

    Comentariul cu nr. 1 scris de lucian
    Publicat la data de 13-05-2010 la ora 07:50:46

    pai ce ar mai cistiga hotii astia?
    ca si asa costa o tractare de-a lor dublu si ceva fata de o tractare normala
    jos hotii legali

    Comentariul cu nr. 1 scris de lucian
    Publicat la data de 13-05-2010 la ora 07:53:13

    intr-o localitate de pe linga cluj am parcat ilegal si ca un nesimtit
    dupa ce a stat politistul sa ma astepte
    a inceput sa faca poze si se pregatea sa faca o amenda
    corect
    m-am dus si am vb cu el si am primit amenda dar cred ca mai ieftina de cit ar fi fost initial
    asa mai merge daca eram in bucuresti ma vedeau sfintii
    asta e
    in alta parte se poate respecta si legea

    Comentariul cu nr. 1 scris de Alex
    Publicat la data de 24-05-2010 la ora 01:40:51

    Salut ,vin sa va incurajez pentru nedreptatile care se fac in sectoarele bucurestiului….. pe scurt masina ridicata pe 12.10.2009 sector 2 soseaua colentina nr.2 in dreptul magazinului bucur obor.
    Semn oprire interzisa pus intr-o doara si neconform cu codul rutier ( avea sagetile desenate in cerc si nu avea panou aditional de confirmare sub indicator cum e legal) masina parcata la mai mult de 25 de metri de intersectie (din poze pareau chiar peste 50) . ma duc dupa masina si … platesc 560,23 lei taxele aferente ridicare, transport, depozitare 2 ore. si ii dau in judecata…. ma reprezint singur si….surpriza la a 3-a infatisare castig procesul…. in cele ce urmeaza vedeti decizia instantei de judecata….. am pus * la nr de dosar si numele meu pentru confidentialitate , dar la mesaje daca vreti sa deschideti procese in astfel de cazuri.

    Număr unic dosar: *****/***/2009
    Înregistrat în data de: 30.11.2009
    Obiect dosar: plângere contravetionala
    Materia juridică: Civil
    Stadiu procesual: Fond
    Părţi:
    ****** ALEXANDRU : Petent
    BRIGADA DE POLIŢIE RUTIERĂ : Intimat
    SC SUPERCOM SA : Intimat
    TERMENE DE JUDECATĂ:
    Data Soluţie Detalii



    19/05/2010
    Respinge excepţia necompetenţei materiale cu privire la capătul de cerere privind măsura tehnico-administrativă a ridicării vehiculelor staţionate neregulamentar, invocată de intimata S.C. Supercom S.A. Admite plângerea contravenţională formulată de petent în contradictoriu cu intimata Brigada de Poliţie Rutieră şi anulează procesul-verbal. Respinge excepţia lipsei calităţii procesuale pasive a intimatei S.C. Supercom S.A. Admite cererea petentului şi obligă pe intimata S.C. Supercom S.A. la plata către petent a sumei de 523,6 lei reprezentând contravaloarea taxei de ridicare, transport şi depozitare. Cu recurs în termen de 15 zile de la comunicare. Pronunţată în şedinţă publică astăzi, 19.05.2010.
    Admis fond

    Comentariul cu nr. 1 scris de Serbanescu George
    Publicat la data de 03-07-2010 la ora 08:13:41

    Si mie mi-au ridicat ieri de pe bulevardul Dimitrov in dreptul statiei de autobuz oborul nou problema mea este ca au ridicat doar masiname 1 masina din 15 parcate acolo fara sa fie parcarea interzisa fara semn aditional de ridicat masini taxa la supercom este de 550ron iar adresa de depozitat sa schimbat este pe sttada Gherghitiei 23 C

    Comentariul cu nr. 1 scris de cristi
    Publicat la data de 05-08-2010 la ora 10:06:21

    oameni buni contestati toate procesele verbale aveti sanse mari de cistig in instanta

    Comentariul cu nr. 1 scris de cristi
    Publicat la data de 05-08-2010 la ora 10:14:38

    toate procesele verbale intocmite in baza art.143 raoug 2001 fara a preciza exact ptr. ce a fost ridicata masina sint intocmite gresit si deci nule in instanta iar pozele nu sint totdeauna concludente . va spun din proprie experienta .Am cistigat procesul la sect 6

    Comentariul cu nr. 1 scris de Emil
    Publicat la data de 27-08-2010 la ora 09:38:14

    Azi mi-au furat si mie masina de pe Calea Vitan. Era la 4-5 m de statia de autobuz si in continuarea masinii mele mai erau inca 30, nu e niciun semn de parcare interzisa. Sri cineva unde as putea sa contest acest proces verbal? La ce judecaorie? unde sa deschid actiune in instanta?

    Daca hotii astia ridica 100 de masini pe zi ar fi vorba de 500 de miliaone de lei. am inteles ca Primaria, deci statul asta falimentar nu ia decat 20%, restul baga hotul de Prigoana in buzunar, ala de apare pe la televizor si ne de lectii de management. un gunoier da lectii de management.
    Pe de alta parte ce pot sa spun, l-a batut destul Dumnezeu pe picior de lemn, l-a schilodit si i-a mai luat si copilul. pacat de copil ca era nevinovat si nu e corect sa plateasca el pt nemernicia lui ta-so.

    Comentariul cu nr. 1 scris de Marian
    Publicat la data de 29-08-2010 la ora 01:24:09

    Da, si mie mi-au ridicat masina vineri 27 August 2010 de pe splai vis-a-vis de Regie la intrarea pe aleile din politehnica. Am lipsit 7 minute nu mai mult si cand m-am intors ei deja plecau. Astept procesul verbal sa vedem ce au constatat pentru ca nu era pe banda de circulatie unde era parcarea interzisa. Era pozitionata exact in fata portii, mai degraba pe spatiul dintre cele doua porti de intrare in politehnica. Acolo este si o asa-zisa trece de pietoni marcata doar cu vopsea dar intrerupta la mijloc (acolo unde am parcam masina). 680 ron.

    Comentariul cu nr. 1 scris de Emil
    Publicat la data de 29-08-2010 la ora 23:35:38

    mda, in sectorul 3 e doar 550 de RON. dar mai e amenda la jegosii de militieni, 4-5 puncte, adica 3 milioane, 1,5 in 24 sau 48 de ore.
    eu ma gandesc sa deschifd proces. am citit ordonanta lui peste, a consiliului sectorului 3 si acol spune ca se vor ridica masinile parcate neregulamentar CARE INCURCA CIRCULATIA. pe restul care sunt parcate neregulamentar si nu incurca circulatia nu au voie sa ti le ridice. vine vita de militian, iti da amenda dar iti lasa masina acolo, nu vine un gunoi(er) ca prigoana sa iti bage mana in buzunar, merge-ar-ar in maine :) )

    Comentariul cu nr. 1 scris de Emil
    Publicat la data de 29-08-2010 la ora 23:37:14

    in maini voiam sa zic, daca intelegeti aluzia :) )

Leave a Reply

Despre Andrei Ruse

Andrei Ruse
Cine? Andrei Ruse
De cand pe lume? 11 iulie 1990
De cand pe blog? mai 2007
Mai multe, in sectiunea dedicata

Iti place ce citesti?

Aboneaza-te la acest blog prin RSS sau e-mail. Alti 0 vizitatori au facut-o deja!
E-mail
RSS

De curand:

Photostream

    http://photo.kappacelu.com/post/603787574http://photo.kappacelu.com/post/603786561http://photo.kappacelu.com/post/603785154http://photo.kappacelu.com/post/472233930

Etichete

aberatii ana audio azi ascult baghy blacknight blog Blogosfera bucuresti cocalari constanta cosmin filme Fotoblog Funny google iarna ICHB Idiocracy kappacelu kappacelu soferelu laptop Leapsa Link-uri londra manele masini multimedia politica poze review romania sarbatori screenshot server Site-uri software stiri tech trafic vacanta video windows Wordpress youtube

Blogroll:

A.Faith | Agentii de turism | Anghelina Bogdan | Apartamente in Brasov | Baghy's blog | Berilac | Blogatu` | Blogu lu ndrey | Ciops | Claudia Balan | Cocalari.Com | Costinu's Blog | Cristina-Mihaela's Blog | Digital Sign Blog | Ditutu | drojdie`s blog | Edith21.info | Etherfast | Fotbal Online | Freaca Menta | I am ntz | Ice world | InCuvinte | Inka | Jocuri | Katmai | Kosmin | Momo | Motociclistul | Nemo | Paul | Personal Shopper | Piku`s blog | piticu.ro | Poker Online | Prelude in E Minor | pueril | Punct de roua | Pyuric's World | Razvan | Sejur | Situatii | Skreach | Stiri Ro | sunt.bloggerul.ro | Teo | Tutoriale Photoshop | Tzanc Bloc | Valydo | Wassup | Webdevelopment blog | YoungCreative - Webdesign | Za World Blog | ZerCustoms.ro |
SEO Powered by Platinum SEO from Techblissonline