Comentariul cu nr. 1 scris de pisicainbocanci Publicat la data de 25-03-2008 la ora 00:12:40
da, de-aia astia de la ICHC lucreaza cu profii de la mircea. nu zic ca al meu liceu e mai breaz, dar macar nu platesc pentru profii idioti (in parte, am si unii cat de cat decenti).
Comentariul cu nr. 1 scris de Kappacelu` Publicat la data de 25-03-2008 la ora 00:19:27
@pisicainbocanci: crede-ma ca stiu diferenta dintre stat si particular, si merita. Profii de la mircea sunt adusi ptr performante (bararu, una de chimie, si mai era Andrei Gheorghe, cu mate). Diferenta principala e de atitudine: nu indrazneste nici un profesor sa se ia de tine doar ca i-a venit lui in ziua aia durerea, ca ti se permite sa maturi putin cu el, si sa il reclami. Eu am avut o singura problema, cu directorul(actual, turc), si i-am zis in fata ca e cel mai prost profesor pe care l-am intalnit, si etc (mate, am avut probleme ca nu era serios). A transpirat, si-a cerut scuze, a vbit cu ai mei, si-a cerut inca odata scuze, si s-a comportat mai ok la ore (avea grija sa avem ce sa lucram, etc). Eu sincer cred ca asa trebuie sa fie invatamantul, dar toti frustratii l-au stricat (profesori cu salarii mai mici decat vecinu`)
Comentariul cu nr. 1 scris de pisicainbocanci Publicat la data de 25-03-2008 la ora 00:40:26
Asa, dupa cum spuneam: Sunt de acord cu tine ca unii profesori au o problema de atitudine. Mai mult, pot sa spun ca am observat-o mai ales la profele tinere, pe care le vom denumi generic NF. Se aplica si la profele in varsta, cu anumite probleme sentimentale, pe care le vom numi NFHH, precum si la unii profi cu predispozitie catre alcoolism, pe care ii vom numi ‘betivi imputiti’. Din fericire pentru mine, nu am interactionat cu nici unul dintre aceste tipuri ba, mai mult, pot spune ca am o relatie cel putin misto cu toti profii care predau la mine la clasa. Pe de alta parte, din punctul meu de vedere, la international merg 2 categorii de elevi: 1. cei prosti si cu bani 2. cei destepti care vor performanta (ce zici tu cu atitudinea nu mi se pare un motiv suficient ca sa dau 1000+ de euro pe an) Si atunci, daca eu merg la un liceu ca sa fac performanta, de ce n-as merge mai bine la mircea, din moment ce profii tot de acolo vin? De ce sa scrie X-ulescu de la ICHC a luat premiu, cand de fapt munca a fost (si) a unui alt profesor ? Da, stiu ca se specifica profesorul pregatitor, dar totusi… Ma rog, nu stiu acum daca Bararu & co sunt platiti de turci, desi cred ca nu e exclus, dar aici intervine o alta problema : de ce sa nu ne facem liceu privat pt elevii f buni ? dar asta deja e o alta poveste… PS: si directoarea mea este o minunata doamna, plina de calitati.
Comentariul cu nr. 1 scris de valydo Publicat la data de 25-03-2008 la ora 00:48:04
Invatamantul particular e o idee buna, dar prost aplicata in ICHC; de ICHB nu ma pronunt, ca nu stiu. Si ce e ma cu 180 la refresh? Oricum nu-ti aduce vizitatori unici in plus, iar pe 10% afisari in plus nu dai doi bani. LE: Mai era un prof de info bun la un moment dat, dar l-au racolat ICHB imediat; Ali Yuksel daca nu ma insel.
Comentariul cu nr. 1 scris de Kappacelu` Publicat la data de 25-03-2008 la ora 00:52:14
1. Cu profesorii ai categorisit bine. 2. Nu sunt numai alea categoriile. Eu am intrat intr-a 9a la international, cu bursa 50%, datorita faptului ca aveam medie mare, si ca i-a placut directorului ca stiu sa ma prezint (chiar asta a zis). Nu am venit ptr performanta, ci ca stiam ca aici nu vor avea profii atitudine de jegosi. Si in mare chiar nu am avut probleme. 3. Taxa e 1500eur/an la ICHC si 2000eur /an. Am avut mereu bursa, nu am platit nimic integral, norocul meu. Totusi la taxa asta se mai adauga 100eur uniforma, 200eur manualele (majoritatea sunt in engleza, editate dupa o curicula straina, net superioara celei romanesti), 400 eur/an masa(mananc si la cantina la pranz) 4. Bararu e platit de turci,ca doar nu vine degeaba. Probabil inca un salariu de profesor, doar pentru pregatirile de olimpiada 5. Fiferentierea intre buni si rai e mai clara in Bucuresti. ISB = 7000eur pe an, curicula britanica, bac international, numa copii de ambasadori,oameni de afaceri,traficanti si manelisti. La ichb rata de olimpici e maaaare (eu sunt cls a 11-a, si la noi 2 din 4 clase sunt numai cu olimpici. de toate rangurile) Per total avantaje sunt multe la ichc/ichb, dar poate nu imi dau eu seama acum de toate ca sa le enumar. Totusi am zis peste tot,si imi sustin ideea: nu ma voi intoarce in invatamantul de stat
Comentariul cu nr. 1 scris de Kappacelu` Publicat la data de 25-03-2008 la ora 00:55:05
@Valydo: Invatamantul particular e o idee buna, dar prost aplicata in ICHC; de ICHB nu ma pronunt, ca nu stiu Nu e chiar prost aplicat in ICHC, dar cu siguranta sunt chestii care pot fi imbunatatite. Si intr-adevar, ICHB difera din muuulte puncte de vedere Oricum nu-ti aduce vizitatori unici in plus, iar pe 10% afisari in plus nu dai doi bani. Ce te face sa crezi ca am facut ptr statistici? Nu am orgasm cand vad awstats, oricum valorile sunt mari. SI cresterea e de mult mai mult de 10%. 40-50% as zice (la hits,datorita refreshului) LE: Mai era un prof de info bun la un moment dat, dar l-au racolat ICHB imediat; Ali Iuksel daca nu ma insel. Toti profii fac rotatie Bucuresti-Constanta. Cu Ali Yuksel lucrez eu acum (nu e prof la clasa, dar la info stau la el, ca lucrez la niste proiecte), si e genial omu`.
Comentariul cu nr. 1 scris de pisicainbocanci Publicat la data de 25-03-2008 la ora 00:57:31
deci la ICHB o fi mai bine. aici nu mi se pare faimos, plus ca am un coleg care s-a mutat de la ICHC la noi tocmai pe motiv ca-l frecau profii (sau el asa sustine). anyway, eu n-am vrut la international, si nu pot sa spun ca regret alegerea. de fapt, eu nu prea regret chestii in general, dar asta e alta mancare de peste.
Comentariul cu nr. 1 scris de Kappacelu` Publicat la data de 25-03-2008 la ora 01:40:58
@pisicainbocanci: pana la urma fiecare cu alegerea lui. De la ichc au plecat 1/2 din fostele clase a 10a(fostii mei colegi),din cauza unor conflicte. De aia zic ca au multe de imbunatatit. Nu ma vor director?:))
Comentariul cu nr. 1 scris de Kappacelu` Publicat la data de 25-03-2008 la ora 01:44:11
@Valydo: nu descurajez comentariile. Mie (ff3b4) imi pastreaza ce am scris,si imi afiseaza dupa refresh. Pot sa scriu bine mersi, si sa si vad comentarii noi daca au aparut. Si userii pot vedea update-uri din posturi(daca fac), etc. AliYuksel e la bucuresti…unde sa se intoarca? Si apropo de bursa, a fost alegerea ta. La mine nu bursa a fost criteriul de venit. Si ca sa arat ca nus batut in cap, am intrat si la Mircea cu 9.55 – Stiinte ale naturii.
Comentariul cu nr. 1 scris de Kappacelu` Publicat la data de 25-04-2009 la ora 01:41:14
@alex: pai eu nu am nationala, si platesc vreo jumate. Toti din clasa in care sunt au intre 50% si 100% reducere, iar unii primesc bursa de la scoala, in functie de cat de simpatici sunt
Comentariul cu nr. 1 scris de NovAlex Publicat la data de 14-06-2009 la ora 21:52:15
Sal, acum am terminat a 8-a, si am o dilema cu ICHC vs ICHB… In primul rand, ICHC e mult mai aproape de mine, ca stau in Mangalia. La C-ta e mult mai ieftin, chiar daca la Buc. imi facea 15% reducere. La constanta au si club de web-design, si vreau sa ma alatur. Si mai am cateva motive, dar minore. Am o intrebare: am parte de vreo reducere pentru Locul III pe judet la olimpiada de engleza? Dar pentru examenele PET si FCE de la cambrdge? Stima.
Comentariul cu nr. 1 scris de Kappacelu` Publicat la data de 15-06-2009 la ora 00:46:45
@NovAlex: 1) Parerea mea: ICHB e un motiv suficient de bun ptr mutat in Bucuresti. 2) Ignora clubul de webdesign. Dormeam teribil de bine, si invatam teribil de putin. Mergem la MazareMall odata, si te invat in 2-3h mai mult decat inveti acolo intr-un semstru. 3) Pentru orice rezultat pe judet/nationala, da, probabil iti vor da ceva reducere. Dar nu confirm, ca nush cum sunt cu criza financiara:P Daca ai mai multe intrebari, baga un e-mail pe admin@kappakid.net
Comentariul cu nr. 1 scris de NovAlex Publicat la data de 16-06-2009 la ora 01:30:24
Nu-i problema de mutat la Bucuresti, ca stau la internat, si ma aduce/duce mama ca oricum are mereu drum la buc. Am zis sa stau un an la ICHC, ca mai vin 3 colegi din fosta clasa, si daca nu-mi place ,ma transfer la ICHB. Abia astept sa mergem la mall sa ma inveti web design, fac cinste cu o bere/suc/masina/fata ce-ti place tie mai mult .
Comentariul cu nr. 1 scris de elfy Publicat la data de 24-01-2010 la ora 00:33:35
bai sincera sa fiu nu stiu dc va agitati voi asa pt k e sooper marfa la ICHC si cred ca e mai bn decat la ICHB pt k in primul rand sunt aproape acceasi profi, materia nu difera si singurul defect e ca mancarea de la cantina e nasoala in rest totul e sooper .si faceti bn si venit la invatamantul particular ,nu se compara cu cel de stat nu o sa va para rau;)
Comentariul cu nr. 1 scris de Andrei Ruse Publicat la data de 26-01-2010 la ora 20:12:06
@elfy: e marfa la ICHC. Dar te asigur ca ICHB e de 10 ori mai misto,din toate punctele de vedere. De cantina nu discutam, dar si langa ICHC e kebabaria aia (bruxelles parca), si langa ICHB e McDonalds & Dristor Kebab.:D
Publicat la data de 25-03-2008 la ora 00:07:43
nu, mersi. mie imi place la constanta. desigur, nu la turci…asta…internationali.
Publicat la data de 25-03-2008 la ora 00:09:33
@pisicainbocanci: decat un mircea/ovidius/whatever, crede-ma ca vreau la turci
Publicat la data de 25-03-2008 la ora 00:12:40
da, de-aia astia de la ICHC lucreaza cu profii de la mircea.
nu zic ca al meu liceu e mai breaz, dar macar nu platesc pentru profii idioti (in parte, am si unii cat de cat decenti).
Publicat la data de 25-03-2008 la ora 00:19:27
@pisicainbocanci: crede-ma ca stiu diferenta dintre stat si particular, si merita. Profii de la mircea sunt adusi ptr performante (bararu, una de chimie, si mai era Andrei Gheorghe, cu mate). Diferenta principala e de atitudine: nu indrazneste nici un profesor sa se ia de tine doar ca i-a venit lui in ziua aia durerea, ca ti se permite sa maturi putin cu el, si sa il reclami. Eu am avut o singura problema, cu directorul(actual, turc), si i-am zis in fata ca e cel mai prost profesor pe care l-am intalnit, si etc (mate, am avut probleme ca nu era serios). A transpirat, si-a cerut scuze, a vbit cu ai mei, si-a cerut inca odata scuze, si s-a comportat mai ok la ore (avea grija sa avem ce sa lucram, etc).
Eu sincer cred ca asa trebuie sa fie invatamantul, dar toti frustratii l-au stricat (profesori cu salarii mai mici decat vecinu`)
Publicat la data de 25-03-2008 la ora 00:19:57
P.s. Moaaama ce comment lung am scris:))
Publicat la data de 25-03-2008 la ora 00:30:49
ok, renunt. ma chinui sa scriu un comment, si din minut in minut mi se reincarca pagina. cred ca-l scriu in word si-l paste-uiesc.
Publicat la data de 25-03-2008 la ora 00:36:35
@pisicainbocanci: din 3 in 3 minute:| scrie mai multe commenturi scurte, nu am probleme
Publicat la data de 25-03-2008 la ora 00:40:26
Asa, dupa cum spuneam:
Sunt de acord cu tine ca unii profesori au o problema de atitudine. Mai mult, pot sa spun ca am observat-o mai ales la profele tinere, pe care le vom denumi generic NF. Se aplica si la profele in varsta, cu anumite probleme sentimentale, pe care le vom numi NFHH, precum si la unii profi cu predispozitie catre alcoolism, pe care ii vom numi ‘betivi imputiti’. Din fericire pentru mine, nu am interactionat cu nici unul dintre aceste tipuri ba, mai mult, pot spune ca am o relatie cel putin misto cu toti profii care predau la mine la clasa.
Pe de alta parte, din punctul meu de vedere, la international merg 2 categorii de elevi:
1. cei prosti si cu bani
2. cei destepti care vor performanta
(ce zici tu cu atitudinea nu mi se pare un motiv suficient ca sa dau 1000+ de euro pe an)
Si atunci, daca eu merg la un liceu ca sa fac performanta, de ce n-as merge mai bine la mircea, din moment ce profii tot de acolo vin? De ce sa scrie X-ulescu de la ICHC a luat premiu, cand de fapt munca a fost (si) a unui alt profesor ? Da, stiu ca se specifica profesorul pregatitor, dar totusi…
Ma rog, nu stiu acum daca Bararu & co sunt platiti de turci, desi cred ca nu e exclus, dar aici intervine o alta problema : de ce sa nu ne facem liceu privat pt elevii f buni ? dar asta deja e o alta poveste…
PS: si directoarea mea este o minunata doamna, plina de calitati.
Publicat la data de 25-03-2008 la ora 00:48:04
Invatamantul particular e o idee buna, dar prost aplicata in ICHC; de ICHB nu ma pronunt, ca nu stiu.
Si ce e ma cu 180 la refresh? Oricum nu-ti aduce vizitatori unici in plus, iar pe 10% afisari in plus nu dai doi bani.
LE: Mai era un prof de info bun la un moment dat, dar l-au racolat ICHB imediat; Ali Yuksel daca nu ma insel.
Publicat la data de 25-03-2008 la ora 00:52:14
1. Cu profesorii ai categorisit bine.
2. Nu sunt numai alea categoriile. Eu am intrat intr-a 9a la international, cu bursa 50%, datorita faptului ca aveam medie mare, si ca i-a placut directorului ca stiu sa ma prezint (chiar asta a zis). Nu am venit ptr performanta, ci ca stiam ca aici nu vor avea profii atitudine de jegosi. Si in mare chiar nu am avut probleme.
3. Taxa e 1500eur/an la ICHC si 2000eur /an. Am avut mereu bursa, nu am platit nimic integral, norocul meu. Totusi la taxa asta se mai adauga 100eur uniforma, 200eur manualele (majoritatea sunt in engleza, editate dupa o curicula straina, net superioara celei romanesti), 400 eur/an masa(mananc si la cantina la pranz)
4. Bararu e platit de turci,ca doar nu vine degeaba. Probabil inca un salariu de profesor, doar pentru pregatirile de olimpiada
5. Fiferentierea intre buni si rai e mai clara in Bucuresti. ISB = 7000eur pe an, curicula britanica, bac international, numa copii de ambasadori,oameni de afaceri,traficanti si manelisti. La ichb rata de olimpici e maaaare (eu sunt cls a 11-a, si la noi 2 din 4 clase sunt numai cu olimpici. de toate rangurile)
Per total avantaje sunt multe la ichc/ichb, dar poate nu imi dau eu seama acum de toate ca sa le enumar. Totusi am zis peste tot,si imi sustin ideea: nu ma voi intoarce in invatamantul de stat
Publicat la data de 25-03-2008 la ora 00:55:05
@Valydo: Invatamantul particular e o idee buna, dar prost aplicata in ICHC; de ICHB nu ma pronunt, ca nu stiu
Nu e chiar prost aplicat in ICHC, dar cu siguranta sunt chestii care pot fi imbunatatite. Si intr-adevar, ICHB difera din muuulte puncte de vedere
Oricum nu-ti aduce vizitatori unici in plus, iar pe 10% afisari in plus nu dai doi bani.
Ce te face sa crezi ca am facut ptr statistici? Nu am orgasm cand vad awstats, oricum valorile sunt mari. SI cresterea e de mult mai mult de 10%. 40-50% as zice (la hits,datorita refreshului)
LE: Mai era un prof de info bun la un moment dat, dar l-au racolat ICHB imediat; Ali Iuksel daca nu ma insel.
Toti profii fac rotatie Bucuresti-Constanta. Cu Ali Yuksel lucrez eu acum (nu e prof la clasa, dar la info stau la el, ca lucrez la niste proiecte), si e genial omu`.
Publicat la data de 25-03-2008 la ora 00:57:31
deci la ICHB o fi mai bine. aici nu mi se pare faimos, plus ca am un coleg care s-a mutat de la ICHC la noi tocmai pe motiv ca-l frecau profii (sau el asa sustine).
anyway, eu n-am vrut la international, si nu pot sa spun ca regret alegerea. de fapt, eu nu prea regret chestii in general, dar asta e alta mancare de peste.
Publicat la data de 25-03-2008 la ora 00:59:44
Atunci pentru ce ai facut? Ce merita asa de mult ca sa descurajezi oarecum comentariile?
Ma bucur ca s-a intors, chiar e bun.
Eu am avut ocazie de bursa integrala si tot nu am venit la voi.
Publicat la data de 25-03-2008 la ora 01:40:58
@pisicainbocanci: pana la urma fiecare cu alegerea lui. De la ichc au plecat 1/2 din fostele clase a 10a(fostii mei colegi),din cauza unor conflicte. De aia zic ca au multe de imbunatatit. Nu ma vor director?:))
Publicat la data de 25-03-2008 la ora 01:44:11
@Valydo: nu descurajez comentariile. Mie (ff3b4) imi pastreaza ce am scris,si imi afiseaza dupa refresh. Pot sa scriu bine mersi, si sa si vad comentarii noi daca au aparut. Si userii pot vedea update-uri din posturi(daca fac), etc.
AliYuksel e la bucuresti…unde sa se intoarca?
Si apropo de bursa, a fost alegerea ta. La mine nu bursa a fost criteriul de venit.
Si ca sa arat ca nus batut in cap, am intrat si la Mircea cu 9.55 – Stiinte ale naturii.
Publicat la data de 10-04-2009 la ora 18:32:45
capacelule, ce ai tu cu ovidiusul?
Publicat la data de 10-04-2009 la ora 18:46:12
@Dia: acum termin liceul, nu mai am nimic cu nimeni:)) Doar urari de bine
Publicat la data de 11-04-2009 la ora 13:52:58
ce liceu? ovidius? acolo am fost si eu, si totusi nu ma plang, ba chiar imi doresc sa mai fiu la liceu…
Publicat la data de 11-04-2009 la ora 15:34:33
@Dia: Liceul International de Informatica din Bucuresti. Si totusi nu-mi doresc sa iau liceul de la capat
Publicat la data de 14-04-2009 la ora 00:43:40
daca ar fi sa invat ce invatam la liceu te asigur ca nici eu nu as vrea sa reiau, m-am referit mai mult la mediul din care faceai parte
Publicat la data de 14-04-2009 la ora 20:26:26
@Dia: pai eu vorbesc si despre mediul. Dar as prefera sa nu continui discutia, pentru ca nu mi se pare ca stii despre ce vorbesc.
Publicat la data de 24-04-2009 la ora 18:56:01
pai nush cum e la ichc dar stiu sigur k ichb e cel mai bun liceu din tara si ca merita…
Ps nu e deloc scump dc obtii premiul 1 la nat… chiar iti dau ei bani:D
Publicat la data de 25-04-2009 la ora 01:41:14
@alex: pai eu nu am nationala, si platesc vreo jumate. Toti din clasa in care sunt au intre 50% si 100% reducere, iar unii primesc bursa de la scoala, in functie de cat de simpatici sunt
Publicat la data de 14-06-2009 la ora 21:52:15
Sal, acum am terminat a 8-a, si am o dilema cu ICHC vs ICHB…
In primul rand, ICHC e mult mai aproape de mine, ca stau in Mangalia. La C-ta e mult mai ieftin, chiar daca la Buc. imi facea 15% reducere. La constanta au si club de web-design, si vreau sa ma alatur.
Si mai am cateva motive, dar minore.
Am o intrebare: am parte de vreo reducere pentru Locul III pe judet la olimpiada de engleza? Dar pentru examenele PET si FCE de la cambrdge? Stima.
Publicat la data de 15-06-2009 la ora 00:46:45
@NovAlex: 1) Parerea mea: ICHB e un motiv suficient de bun ptr mutat in Bucuresti.
2) Ignora clubul de webdesign. Dormeam teribil de bine, si invatam teribil de putin. Mergem la MazareMall odata, si te invat in 2-3h mai mult decat inveti acolo intr-un semstru.
3) Pentru orice rezultat pe judet/nationala, da, probabil iti vor da ceva reducere. Dar nu confirm, ca nush cum sunt cu criza financiara:P
Daca ai mai multe intrebari, baga un e-mail pe admin@kappakid.net
Publicat la data de 16-06-2009 la ora 01:30:24
Nu-i problema de mutat la Bucuresti, ca stau la internat, si ma aduce/duce mama ca oricum are mereu drum la buc.
.
Am zis sa stau un an la ICHC, ca mai vin 3 colegi din fosta clasa, si daca nu-mi place ,ma transfer la ICHB.
Abia astept sa mergem la mall sa ma inveti web design, fac cinste cu o bere/suc/masina/fata ce-ti place tie mai mult
Publicat la data de 24-01-2010 la ora 00:33:35
bai sincera sa fiu nu stiu dc va agitati voi asa pt k e sooper marfa la ICHC si cred ca e mai bn decat la ICHB pt k in primul rand sunt aproape acceasi profi, materia nu difera si singurul defect e ca mancarea de la cantina e nasoala in rest totul e sooper .si faceti bn si venit la invatamantul particular ,nu se compara cu cel de stat
nu o sa va para rau;)
Publicat la data de 26-01-2010 la ora 20:12:06
@elfy: e marfa la ICHC. Dar te asigur ca ICHB e de 10 ori mai misto,din toate punctele de vedere.
De cantina nu discutam, dar si langa ICHC e kebabaria aia (bruxelles parca), si langa ICHB e McDonalds & Dristor Kebab.:D